Pagina laden...

Bestelling

Zodra we je pakket hebben overgedragen aan PostNL, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging met daarin je leveringsnummer en een link om je bestelling te tracken. Bovendien is je leveringsnummer op elk moment terug te vinden in je klantaccount.

Gastbestelling: Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kan je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.


OPGELET: Door de huidige omstandigheden is het mogelijk dat de verzending van je bestelling iets langer duurt dan gewoonlijk. We vragen je iets meer geduld te hebben en onze klantenservice pas te contacteren indien je 5 werkdagen na je bestelling nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.
 
Na elke bestelling ontvang je van ons een bevestiging via e-mail. Daarnaast kun je in je klantaccount op ieder moment de actuele status van je bestelling inzien.

Geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen, is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan in je spamfolder beland zijn of vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen.

Opgelet: de trackinginfo is beschikbaar van zodra je pakket is verwerkt en aangemeld in het magazijn van PostNL. Dit kan even duren en in tussentijd staat er in de Track & Trace de melding dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL of dat het bezorgmoment onbekend is. Dit betekent niet dat jouw pakket kwijt is. Houd je trackinginfo in de gaten voor ontwikkelingen in de bezorging.

Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kun je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.
 
Helaas kunnen we je bestelling niet telefonisch registeren. Je kan wel op elk moment je bestelling plaatsen via de online shop.
 
Tip: controleer je spamfolder. Als je daar geen bestelbevestiging kan vinden, controleer dan in je klantaccount of je e-mailadres correct is.

Nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen (deze staat bij jouw bankafschrijving en begint met 2021) is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen.

Opgelet: de trackinginfo is beschikbaar van zodra je pakket is verwerkt en aangemeld in het magazijn van PostNL. Dit kan even duren en in tussentijd staat er in de Track & Trace de melding dat het pakket nog niet ontvangen is door PostNL of dat het bezorgmoment onbekend is. Dit betekent niet dat jouw pakket kwijt is. Houd je trackinginfo in de gaten voor ontwikkelingen in de bezorging.
 
Om de snelst mogelijke verzending te garanderen, wordt je bestelling onmiddellijk nadat deze is afgerond naar ons verzendmagazijn gestuurd en verwerkt. Een wijziging of annulering van je bestelling is daardoor helaas niet mogelijk.
 
Begrijp alsjeblieft dat onze prijzen kunnen wijzigen afhankelijk van verschillende acties en sale-fases. Als je een artikel reeds hebt aangekocht kunnen we je het verschil in prijs niet terugbetalen.
 
Om de beschikbaarheid te zien van een bepaalde maat, klik je op de maat en dan krijg je te zien hoeveel exemplaren er nog beschikbaar zijn. De meeste van onze producten zijn zowel online als in de stores beschikbaar, maar sommigen echter alleen in de stores.

Dit vind je terug op de productdetailpagina van een artikel.

De verzending van je pakket gebeurt meestal nog op dezelfde dag, als je je bestelling hebt geplaatst voor 16u (op werkdagen).

 

Heb je hulp nodig?