Pagina laden...

Corona FAQ

NEWS CORONA

Hey SNIPES Fam,

Al onze winkels in België zijn heropend. Ook onze online shop is zoals altijd 24/7 voor jou geopend. Om je op de hoogte te houden hebben we op deze pagina alle relevante informatie verzameld.

Keep calm, stay safe and wash your hands.

1. ALGEMENE VRAGEN
2. BESTELLING
3. LEVERING
4. RETOUREN/OMRUILEN



 

  1. ALGEMENE VRAGEN


    Welke SNIPES stores in België zijn opnieuw geopend?


    Al onze winkel in België zijn weer heropend.


    Beschermen de SNIPES gezichtsmaskers tegen Corona?


    Onze SNIPES gezichtsmaskers zien er goed uit, maar voldoen niet aan de FFP3-norm en beschermen daarom niet tegen het Coronavirus. Ze zijn slechts bedoeld als bescherming tegen stof, bvb op festivals of concerten.



  2. BESTELLING

    Waar is mijn bestelling?

    Zodra we je pakket hebben overgedragen aan PostNL, sturen we je via e-mail een verzendbevestiging met daarin je leveringsnummer en een link om je bestelling te tracken. Deze link wordt geactiveerd zodra onze logistieke partner PostNL het pakket voor de eerste keer scant. Door de huidige situatie kan dit enige tijd in beslag nemen omwille van drukte bij PostNL. We vragen vriendelijk om er rekening mee te houden dat het in België momenteel 7 tot 9 werkdagen kan duren voordat je je bestelling ontvangt.Bovendien is je leveringsnummer op elk moment terug te vinden in je klantaccount.

    Gastbestelling: Als je je bestelling als gast hebt geplaatst, kan je de status van je bestelling volgen via de link in de e-mail met de orderbevestiging, of door je leveringsnummer, e-mailadres en postcode in te voeren in het login gedeelte.


    OPGELET: Door de huidige omstandigheden, het hoge aantal bestellingen dat we binnenkrijgen en vertragingen bij PostNL, is het mogelijk dat de verzending van je bestelling langer duurt dan gewoonlijk. We proberen je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We vragen je iets meer geduld te hebben en onze klantenservice pas te contacteren indien je 5 werkdagen na je bestelling nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen.


    Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb nog geen bevestiging ontvangen

    Tip: controleer je spamfolder. Als je daar geen bestelbevestiging kan vinden, controleer dan in je klantaccount of je e-mailadres correct is.

    Nog steeds geen bestelbevestiging ontvangen? Geen nood! Als je een bestelnummer hebt ontvangen (deze staat bij jouw bankafschrijving en begint met 2020) is jouw bestelling goed doorgekomen. De bestelbevestiging kan vanwege een systeemfout niet verstuurd zijn. Binnen enkele werkdagen ontvang je de track en trace van verzending en kun je de zending volgen (LET OP! De track en trace wordt na ontvangst normaal binnen 24 uur geactiveerd. Door de grote drukte bij PostNL kan het momenteel echter langer duren vooraleer je track & trace wordt geactiveerd).



     
  3. LEVERING


    Blijft de levertijd hetzelfde?

    Door de huidige omstandigheden, het hoge aantal bestellingen dat we binnenkrijgen en vertragingen bij PostNL, is het mogelijk dat de verzending van je bestelling langer duurt dan gewoonlijk. We proberen je bestelling zo snel mogelijk te leveren. We vragen je iets meer geduld te hebben en onze klantenservice pas te contacteren indien je 5 werkdagen na je bestelling nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Zodra je deze ontvangen hebt, kan je de status van je bestelling steeds volgen via de link in je verzendbevestiging en je leveringsnummer.


    Blijft SNIPES verzenden naar andere landen zoals Italië en Oostenrijk?

    We blijven bestellingen verzenden zoals voorheen. Als het niet meer mogelijk is om naar je land te verzenden, zullen we je hierover informeren.



     
  4. RETOUREN/OMRUILEN


    Blijven de huidige retourvoorwaarden van toepassing?


    De huidge retourvoorwaarden blijven gewoon van toepassing. Je kan de door jou bestelde artikelen kosteloos retourneren via PostNL. Je kan je artikelen ook omruilen of retourneren in één van onze winkels


    Kan ik artikelen die ik in de winkel heb gekocht via PostNL terugsturen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk. Al onze stores zijn opnieuw geopend, dus je kan de artikelen gewoon in een store gaan ruilen. De retourperiode van 28 dagen is pas beginnen tellen vanaf dat de stores weer zijn opengegaan. Let er op dat je je aankoopbewijs goed bijhoudt./li>